piątek, 19 maja 2017

LBA ♥

 Hej Kochani !  

Pierwszy raz biorę udział w tak super zabawie jaka jest LBA. Do tej zabawy zaprosiła mnie Wspaniała Ania zaczytana-ana. Bardzo się cieszę i chętnie wezmę udział :-). Ania przygotowała 11 cudownych pytań na które chętnie udzielę odpowiedzi :-) Tak Więc Zapraszam : ) 



1. Ile książek masz w swojej biblioteczce?

Książek w mojej biblioteczce będzie około 100 z książkami, które dojdą w poniedzialek 

2. Z jakim autorem/autorką chciałabyś/chciałbyś pójść na kawę?

Zdecydowanie z Panią Colleen Hoover ♥  Wydaje się być bardzo sympatyczną osobą i do  tego pisze tak rewelacyjne książki 
3. Czy chciałabyś/chciałbyś się przenieść do któregoś z książkowych światów? Jeśli tak to do jakiego?

Czytając książke zawsze staram  się przenieść do tego świata, wtedy bardziej mogę się wczuć w książkę i przeżywać losy bohaterów. 

4. Z jakim bohaterem książkowym się utożsamiasz?

Zwykle nawet nie próbuję się utożsamiać z nikim, bo ja to ja, a ktoś inny to ktoś inny. Aczkolwiek muszę przyznać, że jest to dla mnie dość dziwne, ponieważ odnalazłam wiele cech wspólnych z Kate, która jest główną bohaterką "Promyczka".  Są też osoby, które twierdzą, że jesteśmy podobne. 

5. Najbardziej znienawidzony bohater książki?

    Jeszcze nie trafiłam na takiego bohatera.  

6. Najładniejsza okładka w twojej biblioteczce?

Praktycznie wszystkie okładki sa śliczne, ale Promyczek skradł moje serce 
 Wydawnictwo FILIA to mistrz w tworzeniu okładek . 

7. Ulubiona seria?

Ciężko będzie wymienić jedną, ale pierwsza na myśl przychodzi mi trylogia Crossa i trylogia Sadie Matthews - po zmierzchu 

8. Książka, której nie polecasz?

"Zwycięzcy" Jedyny plus za to, że bohaterowie tej książki nie użalali się nad sobą tylko starali się dalej żyć. Ale tylko to mi się spodobało w książce Danielle. Jak dla mnie "Zwycięzcy" wcale nie jest ciekawa. Przewidywalna i znowu trochę takie romansidło. Danielle Steel trafnie jedynie opisała, że kiedy coś złego ci się przytrafia, jak wypadek ciągnący za sobą skutki do końca życia, to jednak wszyscy znajomi odchodzą, oddalają się. A reszta? Jak dla mnie to naciągana bajka.

9. Ulubiony cytat?

"Czytanie dobrych książek jest niczym rozmowa z najwspanialszymi ludźmi minionych czasów"
Kartezjusz

10. Ulubiony gatunek?

Romans ale bardzo lubię czytać równiez inne gatunki ;-)

11. Ulubiona ekranizacja książki?

"Pamiętnik" oraz "Szkoła uczuć" wyszło genialnie ! I to są zdecydowanie filmy, które chętnie oglądam po kilka razy ♥ 


To by bylo na tyle :)
Poniżej znajdziecie moje pytania i listę osób nominowanych :)
Zapraszam do zabawy :) 


              Pytania:  
1. Z jakim bohaterem książki chciałabyś się zaprzyjaźnić i dlaczego?
2. Ile czasu dziennie poświęcasz na czytanie książek ?
3. Na co zwracasz uwagę wybierając książkę?
4.  Jaka jest twoja Ulubiona książka?
5. Czy grubość książek ma dla ciebie znaczenie ?
6. Wymień trzy swoje ulubione książki . 
7. Czy książki mogą ci zastąpić internet, telefon i telewizję ?
8. Jaka jest najgorsza książka jaką w życiu przeczytałeś?
9.  Książka lub książki, które czytałaś więcej niż jeden raz?
10. Czy zdarzyło Ci się nie dokończyć książki? Jeśli tak to jakiej?
11. Dlaczego warto czytać książki?




  

 Dobrej Zabawy 

Natalia :) 








Udostępnij ten wpis

10 komentarzy :

  1. Dziękuję słoneczko jeszcze raz za nominację :D Niedługo się i u mnie pojawi :D Nad niektórymi pytaniami będę się długo zastanawiać :D Zazdroszczę Ci tylu książek! :D ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze troszkę, a sama się tylu dorobisz 😂💙💙💙

      Usuń
  2. Dziękuję kochana za nominację, zabieram się za odpowiedzi i mam nadzieję, że na dniach pojawi się już na moim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, ze masz ochotę wziąć udział w zabawie 👌💙 Buziaki 😘

      Usuń
  3. Kochana, dziękuję bardzo za nominację. Niedługo pewnie pojawi się post z odpowiedziami :)
    Zgadzam się, że Filia tworzy cudowne okładki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo się cieszę i będę czekać na post ❤

      Usuń
  4. Też chciałabym spotkać Colleen! Z tego co widze na jej instagramie to jest niesamowicie ciekawą osobą z ogromnym poczuciem humoru ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to Kochana musimy jechać tam do Stanow 😂💗💗

      Usuń
  5. Ja to chyba nawet wolę nie wiedzieć, ile mam książek w swojej biblioteczce. Dostałabym zawału, że jednocześnie tak mało i tak dużo xd

    Pozdrawiam ;)
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj chętnie bym się dowiedziała ile ich masz ! :) Pozdrawiam :)

      Usuń

#109 Katarzyna Michalak "Promyk Słońca"

"Dlaczego nie można otwarcie poprosić o miłość, jeśli chce się kochać, o pomoc, jeśli się jej potrzebuje, o przyjaźń jeśli czuje si...

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.