poniedziałek, 17 września 2018

#86 "Bad Boy's Girl 2" Blair Holden


"Pozwoliłam  zawładnąć  mężczyźnie  swoimi  emocjami,  bo  nie  sądziłam,  że kiedykolwiek  aż  tak  bardzo  mnie  zrani.  Więc  wpadłam  po  uszy.  A  teraz on odszedł, a ja nadal jestem tą tępą laską, która czuje za dużo."

Pierwszy tom serii dostarczył mi  tak wiele emocji. Szczególnie finał, po którym decyzja sięgnięcia po kontynuacje była koniecznością. Zastanawiałam się, jak potoczą się losy bohaterów w obliczu ich aktualnej sytuacji i jakie obejmą wobec siebie postawy. 

Tessa o’Connell zaczyna studia. Zakochana po uszy, ma nadzieję, że w college’u rozwinie skrzydła. Okazuje się jednak, że nowy początek to nie bułka z masłem wraz z chłopakiem i walizką ubrań zabiera ze sobą wiele problemów. Kiedy mało, co idzie zgodnie z planem, a najbliżsi zastawiają na ciebie pułapki, łatwo stracić grunt pod nogami. Czy chłopak, który obiecał bronić ją przed całym światem jest w stanie uratować Tessę nawet przed samą sobą? Czy dziewczyna poradzi sobie z faktem, że miłość jej życia jest najbardziej pożądaną osobą na roku, a ona jest ledwo dostrzegalna?

Książka napisana jest lekko i przyjemnie w odbiorze, więc podczas czytania nawet nie zauważa się umykających stron i zakończenie nadchodzi za szybko. Oczywiście i tym razem autorka się postarała, by czytelnik na sam koniec wkurzał się niemiłosiernie i klął na czym świat stoi. Osobiście lubię, gdy zakończenia wywierają na mnie taki wpływ i cieszę się niesamowicie, że ostatni tom mam w domu i za chwilę poznam koniec tej historii.



W tej części Tessa znów zaczyna się zmieniać w zakompleksioną dziewczynę, która najchętniej stałaby się niewidzialna, źle radzi sobie w nowym towarzystwie Cole’a i najlepiej jakby nigdzie nie musiała z nim wychodzić. Nadal ją lubię, ale nie zmienia to faktu, że momentami okropnie mnie irytowała. Czasami denerwowało mnie jej zachowanie, bo ja w wielu sytuacjach zachowałabym się całkiem inaczej, ale jak wiemy, bohaterzy są po to, by wzbudzać w nas wiele skrajnych emocji. Jeżeli chodzi o Cole’a, to muszę przyznać, że na sam koniec okrutnie mnie wkurzył. Wiem, że chciał dobrze, że chciał chronić Tessa, no ale kurcze nie mogę się z tym tak do końca pogodzić. Każdy z bohaterów został przedstawiony bardzo dokładnie i dzięki temu od razu wzbudzają w czytelniku  sympatię.

"Bad Boy's Girl 2" to kontynuacja utrzymana na poziomie swojej poprzedniczki, wciąż miło zaskakująca pobocznymi watkami dotyczącymi więzi rodzinnych i siły przyjaźni. Miło było mi ponownie stanąć w obliczu dramatów głównych bohaterów i przyznaję, że jestem ciekawa ostatecznego finału. Polecam ! :)

Tytuł:  Bad Boy's Girl 2
Autor:   Blair Holden
Tom: II
Data wydania: 18 kwietnia 2018
Wydawnictwo: Jaguar
Ilość stron:  336

Za egzemplarz recenzencki dziękuję wydawnictwu Jaguar


Udostępnij ten wpis

1 komentarz :

  1. Mnóstwo ostatnio słyszę o tej serii, ale nadal mnie do niej nie ciągnie... :/ I raczej się to nie zmieni, bo na chwilę obecną mam już i tak zbyt wiele książek, które chciałabym przeczytać :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń

#109 Katarzyna Michalak "Promyk Słońca"

"Dlaczego nie można otwarcie poprosić o miłość, jeśli chce się kochać, o pomoc, jeśli się jej potrzebuje, o przyjaźń jeśli czuje si...

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.