poniedziałek, 16 lipca 2018

#75 "The Kissing Booth" Beth Reekles


"Nie każdy związek trwa wiecznie - tak dzieje się tylko w bajkach. " 
Fascynujący, zmysłowy romans dla młodzieży autorstwa siedemnastoletniej sensacji internetowej platformy Wattpad, Beth Reekles.
Poznajcie się: oto Rochelle Evans: ładna, popularna dziewczyna, która jeszcze nigdy się nie całowała. A to Noah Flynn: nieprzewidywalny, atrakcyjny podrywacz.
Kiedy Elle postanawia poprowadzić stoisko z pocałunkami podczas wiosennej zabawy
szkolnej, całus Noah wywraca jej życie do góry nogami. Rozum każe Elle trzymać się od
Noah z daleka, ale serce chce być jak najbliżej niego – ich związek nie przypomina bajki i
może źle się skończyć. Czy Elle czeka szczęśliwe zakończenie? 

Wielkimi krokami zbliża się wiosenny festyn szkolny. Elle wraz ze swym najlepszym przyjacielem Lee zastanawiając się nad możliwymi rozrywkami, które się na nim pojawią, wpadają na pomysł, by zorganizować budkę z całusami. Sama idea takiej zabawy wydaje się pozostałym organizatorom festynu co prawda dość kontrowersyjna, jednakże z uwagi na to, iż cały festyn ma na uwadze zbiórkę pieniędzy na cel charytatywny, zostaje ona ostatecznie zaakceptowana.

Pomysł na całą historię jest ciekawy, może bez wielkich rewelacji. Książka skierowana jest dla młodzieży, ale ja sama się przy niej fajnie bawiłam. Wiadomo, zakończenie jest łatwe do przewidzenia, bo w takich przypadkach zazwyczaj są dwa rozwiązania. Ja od początku kibicowałam właśnie temu zakończeniu.



Książkę tę przeczytałam w dwa dni. Autorka pisze w bardzo prosty i przyjemny sposób. I nie zależnie od tego, czy bohaterka coś ukrywa, czy nie, to właśnie wszystko jest takie urocze i przyjemne w odbiorze. Z tego co się orientuję, ta książka była debiutem autorki i wydaje mi się, że to widać. Liczę, że kolejne będą tylko lepsze. 

To co mogę powiedzieć o bohaterach to, to, że raczej nie są oni z tych co zapadają na długo w pamięci. Bardzo w porządku do tej historii, ale bez jakiejkolwiek rewelacji. Przyznam, że tym się trochę zawiodłam, bo liczyłam na coś więcej. Trójka bohaterów, wokół których toczy się cała historia, są wykreowani dosyć płasko i każdy z nich ma może jedną cechę charakterystyczną, która wyróżnia go od innych.

Kto z nas nie przeżył pierwszych, szkolnych zauroczeń? Wiadomo, było ich pewnie mnóstwo, już począwszy od lat przedszkolnych, większe lub mniejsze. I ta książka właśnie dlatego jest skierowana do młodzieży. I tak, można się czepiać, że czegoś za mało, czegoś za dużo, ale to właśnie jest urocze w tej książce, że każda nastolatka spokojnie możne odnaleźć siebie w tej całej historii. A to jakie wyciągnie wnioski, co jest ważniejsze zauroczenie, nazywane miłością wtedy czy przyjaźń, to już zależy tylko od niej.

Jest to książka, która niewątpliwie nie każdemu się spodoba, więc decyzję, czy chcecie po nią sięgnąć zostawiam Wam. Ja zdecydowanie nie żałuję tego, że miałam okazję ją przeczytać i jeśli ktoś zapyta mnie o jakąś lekką książkę dla młodzieży, spokojne polecę ten tytuł. Drugi tom potrzebny na już! : ) 



Tytuł:  The Kissing Booth
Autor:  Beth Reekles
Tom: I
Wydawnictwo:  Insignis
Data wydania:  7 lipca 2018
Ilość stron: 397






Za egzemplarz recenzencki dziękuję Wydawnictwu Insignis

Udostępnij ten wpis

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

#109 Katarzyna Michalak "Promyk Słońca"

"Dlaczego nie można otwarcie poprosić o miłość, jeśli chce się kochać, o pomoc, jeśli się jej potrzebuje, o przyjaźń jeśli czuje si...

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.