piątek, 13 kwietnia 2018

#55 "This Girl" Colleen Hoover


Bestsellerowa trylogia Colleen Hoover
Przepiękne i ciepłe opowieści o miłosnych perypetiach Layken Cohen i Willa Coopera. Oboje wcześnie stracili rodziców i teraz muszą poradzić sobie wychowaniem rodzeństwa. Wygląda na to, że są dla siebie stworzeni, jednak los postawi przed nimi wiele trudnych sytuacji i wiele trudnych wyborów. Czy wreszcie uda im się być razem bez żadnych przeszkód i bez bolesnych tajemnic?

źródło opisu: Wydawnictwo: Grupa Wydawnicza Foksal

"Granica nie jest już tak wyraźnie nakreślona. Nic nie jest już czarno-białe. A ja zaczynam być całkiem pewien, że szary stał się właśnie moim ulubionym kolorem."

Will i Lake są świeżo po ślubie. Spędzają swój krótki miesiąc miodowy z dala od domu, dzięki czemu mogą odpocząć od codziennych obowiązków. Layken pragnie wykorzystać te chwile wytchnienia na poznanie swojego męża. Prosi go o to, aby opowiedział ich wspólną historię ze swojej perspektywy. Will niezbyt chętnie przystaje na jej prośbę. Nie potrafiąc odmówić swojej ukochanej zagłębia się w swoje wspomnienia, cofa myślami do przeszłości, przywołuje swoje uczucia i skrywane sekrety.

Styl autorki jest lekki i prosty. Will jest ogromnym fanem poezji, nie tylko tej odtwarzanej, ale również tej tworzonej przez niego samego. Autorka słynie z tego, że lubi wplatać w swoje powieści teksty piosenek, czy jak w tym przypadku poezję. Jest to bardzo ciekawe urozmaicenie. Dodaje to powieści pewnego liryzmu i romantyzmu. Akcja książki odgrywa się w dwóch liniach czasowych: teraźniejszości czyli w czasie miesiąca miodowego, oraz przeszłości.

Bohaterowie stworzeni przez Colleen Hoover zostali porządnie doświadczeni przez los. Nie da się ukryć, że nie mieli łatwego życia. W młodym wieku spadła na nich olbrzymia odpowiedzialność. Zamiast bawić się życiem i czerpać z niego co najlepsze, jak reszta ich rówieśników, musieli wiele poświecić, aby walczyć o swoją rodzinę i siebie nawzajem. Ich miłość ukazana jest w sposób niesamowicie dojrzały i silny.

"Po prostu chciałabym wiedzieć o tobie wszystko. Skoro wiem, że twoja przyszłość należy do mnie, chciałabym poznać twoją przeszłość. " 


Colleen Hoover pokazuje znów walkę o miłość i nadzieję, jednak tym razem z innej perspektywy. Tutaj autorka opisuje uczucia Willa, który okazuje się, czuć to samo co Lake, jednak poznając jego historie, można powiedzieć, że miał tyle samo przeszkód do pokonania.. Colleen Hoover znów pokazuje klasę w pisaniu. Nic dziwnego, że skradła moje serce swoimi książkami. Ta książka to emocjonalna bomba, która wybucha na sam koniec. Pod sam koniec płakałam i się śmiałam. To było i jest niesamowite, że człowiek potrafi tak pisać. Polecam serię, każdej osobie, która chce przeżyć coś niesamowitego.

Tytuł:  This Girl (Ta dziewczyna)
Autor: Colleen Hoover
Tom: III
Wydawnictwo: YA!
Ilość stron: 339
Ocena: 10/10

Za egzemplarz recenzencki dziękuję wydawnictwu YA!



Udostępnij ten wpis

3 komentarze :

  1. Jestem ciekawa całej serii i mam nadzieję, że mnie również się spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Już po twojej recenzji drugiego tomu pisałam, że mam wielką ochotę na całą tę trylogię. Moje zdanie się nie zmieniło, a wręcz przeciwnie-jeszcze bardziej utwierdziłam się w swojej decyzji. Świetnie, że autorka wplata do książek fragmenty poezji. Na pewno doda to powieści urozmaicenia.

    Pozdrawiam ciepło ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam jeszcze nic tej Autorki, ale chyba czas to zmienić. Mam wielką ochotę poznać tą serię!

    OdpowiedzUsuń

#109 Katarzyna Michalak "Promyk Słońca"

"Dlaczego nie można otwarcie poprosić o miłość, jeśli chce się kochać, o pomoc, jeśli się jej potrzebuje, o przyjaźń jeśli czuje si...

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.