środa, 6 czerwca 2018

#65 "Bad Boy's Girl" Blair Holden



"Kiedy jesteście we dwoje, to prawie pierdzicie tęczą, więc aż prosiliście się o wspólny mianownik." 

" Ze wszystkich ludzi akurat ty, siostrzyczko, powinnaś wiedzieć, jak cienka jest granica między miłością a nienawiścią. "

Główna bohaterka Tessa ma bardzo ciężkie życie, a szczególnie w otoczeniu rówieśników ze szkoły. Nie jest zbyt lubiana, często jest zastraszana i tępiona przez swoich byłych znajomych. Jakby tego było mało, do miasteczka powraca jej znienawidzony kolega, który stale jej dokuczał.  Tessa boi się, że nie da sobie rady, jeden wróg to w końcu nie dwie osoby, a teraz dodatkowo miał jeszcze pojawić się on. Czuje nawet do niego strach, pragnie od niego uciec i być jak najdalej tylko się da, jednak to zadanie nie należy do najprostszych, ponieważ razem uczęszczają do tej samej szkoły. 
„Bad Boy’s Girl” to powieść zabawna, urocza i nieziemsko niepowtarzalna.  Jednym słowem – genialna! Ma w sobie to coś, co przyciąga czytelnika już od pierwszych stron książki.  Jakiś świeży powiew oryginalności, który niesie ze sobą nie tylko szczyptę miłosnej adrenaliny, ale i garść emocji, które napełniają nas magią niezapomnianych wrażeń.  

Styl Pani Holden jest niesamowicie wciągający, lekki i wypełniony fajną nutką pozytywnej energii. Czuć nim amerykańską  wolność, lekki sarkazm oraz młodzieńczy, nietuzinkowy humor. To wszystko razem, tworzy nam niesamowitą mieszankę emocji, które pochłoną czytelnika nie tylko zawieruchą uczuć, ale i siłą niebanalnej wyobraźni. 

Dużym plusem powieści są bohaterowie, którzy dzięki swojej naturalności i normalności sprawiają, że wydaje nam się, iż historia toczy się gdzieś obok nas. Tessa przeszła naprawdę wiele, ale w końcu zdobyła się na odwagę, by postawić się oprawcom i nie wzdycha do faceta, a wręcz odpycha go, jak tylko może. Zdobywa nowych przyjaciół i wsparcie w osobie, której nawet przez chwilę, by o to nie podejrzewała. Jest jeszcze Cole – w tej chwili nie wiem, czy go kocham, czy nienawidzę.
Bad Boy’s Girl pochłonęłam dosłownie za jednym razem i szczerze tego żałuje, nie tylko dlatego, że zakończenie zmiażdżyło mi serce, ale powodem był też smutek, że to już koniec tych wszystkich wrażeń – śmiechu, wzruszeń, łez i zdenerwowania. Nie pamiętam, kiedy ostatnio śmiałam się tak beztrosko, jak przy tym tytule, ale przy tym dostrzegałam jego drugie dno. Zżyłam się z bohaterami i im kibicowałam. 

Bad Boy’s Girl to powieść, która bawi do łez i porusza najczulsze struny serca. Pełna emocji, intrygujących bohaterów i zaskakującym elementów tworzących spójną całość, od której nie da się oderwać, a po zakończeniu na długo pozostaje w pamięci i sercu.

" Panuje idealna cisza jak w romantycznych powieściach będących moją słabością. To ten rodzaj milczenia, który trwa, dopóki bohater nie pocałuje bohaterki i wszystko nie buchnie magią. "

Tytuł: Bad Boy's Girl
Autor:  Blair Holden
Tom: I
Wydawnictwo: Jaguar
Data wydania: 15 lutego 2018
Ilość stron:  512

Za egzemplarz recenzencki dziękuję wydawnictwu Jaguar

Udostępnij ten wpis

5 komentarzy :

  1. Mi się podobała, nie była jakaś wybitna, ale i 1 i 2 tom były w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, ze Tobie się książka podobała. Ja czytałam jakiś czas temu i jednak dla mnie to była taka przeciętna książka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że Tobie się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ciągnie mnie do tej książki, opis mnie nie przekonuje i szczerze mówiąc trochę szkoda mi na nią czasu. ;) Raczej nie mój klimat. :)
    Pozdrawiam!
    https://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

#109 Katarzyna Michalak "Promyk Słońca"

"Dlaczego nie można otwarcie poprosić o miłość, jeśli chce się kochać, o pomoc, jeśli się jej potrzebuje, o przyjaźń jeśli czuje si...

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.